Aviva przejmuje akcje Expandera

Aviva – realizując swoją politykę rozwojową – podpisała z Innova Capital umowę, na mocy której wykupuje wszystkie udziały Expander Advisors – jedną z największych firm zajmujących się doradztwem finansowym w Polsce.

O EXPANDER ADVISORS

Expander świadczy usługi związane z doradztwem finansowym. Jak przeczytamy na głównej stronie firmy, to „największa, niezależna firma doradztwa finansowego w Polsce”. Swoją działalność rozpoczęła w roku 2000, a wyróżnia ją uczciwość oraz pełny profesjonalizm. Expander nie pobiera opłaty od swoich klientów – doradztwo finansowe jest zupełnie darmowe. Najważniejszym celem firmy jest bowiem udzielenie ludziom niezbędnych informacji z zakresu niełatwego przecież rynku finansowego, którego wiele osób nie rozumie i po którym z trudnością się porusza. Niezależność firmy wynika z jej zupełnego oddzielenia od wszystkich banków – Expander nie jest powiązany z żadną grupą bankową, zatem przekazywane przez doradców finansowych informacje są pozbawione interesowności i szczere.
Z czego zatem utrzymuje się firma? Z prowizji, jakie płacą współpracujące z nią instytucje finansowe.

AVIVA PRZEJMUJE EXPANDERA

Umowa podpisana przez Avivę i Innova Capital zakłada przejęcie 100% udziałów w Expander Advisors. Po podpisaniu musi ona zostać zatwierdzona przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Dopiero wówczas będzie mogła naprawdę wejść w życie, a wszystkie ustalone w niej zasady będą mogły zostać zrealizowane.
Co na podpisanej umowie zyskają zainteresowani? Aviva realizuje w ten sposób swoją politykę rozwojową – jej celem jest zaistnienie na wielu kanałach sprzedaży ubezpieczeń oraz innych produktów związanych z finansami. Expander również skutecznie realizuje swoją strategię rozwojową – przejęcie udziałów przez Avivę jest dla firmy szansą na pozyskanie nowego partnera kapitałowego oraz produktowego. Obie firmy oceniają zmianę w sposób bardzo pozytywny.
Klienci Expandera nie muszą obawiać się żadnych zmian. Wysoka jakość niezależnych usług doradczych również zostanie zachowana.


Opublikowano

w

Tagi:

Prowadzenie księgowości może wydawać się skomplikowane, zwłaszcza na początku działalności gospodarczej. Podstawowe kroki to wybór formy opodatkowania, zgłoszenie działalności do odpowiednich urzędów oraz założenie firmowego konta bankowego. Warto również rozważyć korzystanie z oprogramowania do księgowości, które ułatwia prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów. Jednak jeśli obawiasz się, że samodzielne rozliczenia pochłoną zbyt dużo Twojego czasu, warto zastanowić się nad współpracą z biurem rachunkowym. Profesjonalne wsparcie pozwala uniknąć błędów i skupić się na rozwijaniu biznesu. Biuro rachunkowe w Wołominie to doskonały wybór, jeśli zależy Ci na indywidualnym podejściu, precyzyjnych rozliczeniach i terminowości. Skorzystanie z usług ekspertów to również większy spokój w przypadku kontroli urzędowych czy konieczności interpretacji przepisów podatkowych. Właściwe prowadzenie ksiąg rachunkowych nie tylko pozwala uniknąć problemów prawnych, ale także pomaga lepiej zarządzać finansami Twojej firmy.